نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3149
-
الف
+

گرانترین سریال تاریخ کی نشر می‌شود؟

سریال «ارباب حلقه‌ها» تابستان سال 1401 از سرویس استریم کمپنی «آمازون» نشر می‌شود.

به گزارش آی فیلم 2، «آمازون» سرانجام اولین تصویر رسمی فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها(The Lord of the Rings) را منتشر کرد. همچنین تاریخ شروع نشر فصل اول  این سریال اعلام شده است.

آمازون طرفداران دنیای «سرزمین میانه» را غافلگیر و اعلام کردکه نشر فصل اول سریال ارباب حلقه ها از تاریخ ۲ سپتمبر ۲۰۲۲  مصادف با ۱۱ سنبله(شهریور) ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

مابقی قسمت‌ها به‌صورت هفتگی نشر خواهند شد. آمازون همچنین تایید کرد که مراحل فلمبرداری و تولید فصل اول این سریال فانتزی سرانجام در «نیوزیلند» به پایان رسیده و این سریال وارد یک مرحله پس از تولید نسبتا طولانی شده است.

ساخت سریال «ارباب حلقه‌ها»، ۴ سال پیش توسط آمازون رسما تایید شد و گفته می‌شود فصل اول این سریال فانتزی با بودجه‌ای در حدود ۴۶۵ میلیون دالری تولید شده است.

همچنین آمازون اولین تصویر رسمی سریال The Lord of The Rings را نیز منتشر کرده که این تصویر به جزیره افسانه‌ای «نومنور» که نیاکان« آراگورن» از آن‌جا آمده‌اند، اشاره می‌کند. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید.

ارباب حلقه ها

ماجراهای این سریال جدید هزاران سال قبل از داستان مجموعه فلم‌های «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» اتفاق می‌افتد و مخاطب را به دوران دوم سرزمین میانه می‌برد.

«رابرت آرامایو»، «اووین آرتور»، «نازنین بنیادی»، «اسماعیل کروز» و «جوزف مول» از بازیگران این سریال هستند.  

آمازون پیش از آغاز فلمبرداری فصل اول، سریال «ارباب حلقه‌ها» را برای فصل دوم تمدید کرد بنابراین فارغ از موفقیت قسمت‌های اول سریال، فصل دوم هم ساخته و نشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

آغاز فلمبرداری سریال «‌ارباب حلقه‌ها» در نیوزلند

هنرپیشگان اصلی سریال «ارباب حلقه‌ها» مشخص شدند+ تصاویر 

سریال «ارباب حلقه‌ها» ساخته می شود

آغاز فلمبرداری سریال «ارباب حلقه ها» در کشور نیوزیلند

نویسنده «بازی تاج و تخت» فلمنامه سریال «ارباب حلقه ها» را می نویسد

 م ا 

نظر شما
ارسال نظر